2008年2月27日星期三

Mövenpick white lemon

我話過,我係一個甜品狂魔...

呵~呵~
今日就買咗好幾排 Mövenpick 嘅 white lemon chocolate。
Mövenpick呢,除咗啲雪糕好味之外,朱古力都做得好好!

最重要係,呢款味其實唔易喺其他牌子見到嫁,價錢又唔貴!

好好味呀~~~

3 則留言:

Carole 說...

e 我又try過呢隻喎
ah 小友見到
即買 請咗我食一片

Carole 說...

我都想早d訓
無奈我開late shift
morning 訓覺ge

Morca 說...

原來係咁,不過你都要好好保重啊!
知無?