2008年2月20日星期三

痴呆

睇完這裡之後,硬係有啲心癢...
終於...擇日出發...
去到門口,歡天喜地,卻發覺...
...
誤將馮京作馬涼!
...
自己竟然將聖約翰堂跟聖保羅堂攪亂了....

原來我真的是
痴痴呆呆...

5 則留言:

北夫人 說...

咁...呢兩間堂都唔係相距好遠啫,有冇即刻趕番過去?

你真係好痴呆喎,一間係天主教一間係基督教架!

呢個咁有文化既活動,我竟然有去過喎!係專登去捧人地場架!估唔到Carole都會推介!真巧合!

Carole 說...

e
你做咩同我爭做痴呆人士
係喎
我無係山上掉落來
返咗來la

Carole 說...

又你多咗weekday寫野喎


我呢識好多parties都有係嗰度做lunch recitals
不過我太晏起身
成日miss咗佢地的performance
sh.....

Morca 說...

有無馬來亞趣事呀?

Carole 說...


一定笑死你
今日好tired
慢慢同大家講