2008年2月24日星期日

牛飲餐酒

今日又開咗支紅酒了。

查實呢,紅酒呀、白酒呀,對我黎講,就如 house wine。
呢啲酒,身邊朋友又唔係太好,開咗一枝又最遲要兩日清...
固此我呢,平平地飲下就好。

若果你係初初飲酒嘅話,白酒 (主要係 Chardonny) 會係較好嘅選擇,易入口囉。
至於紅酒呢,棟番啲單寧偏淡嘅會係一個好開始,例如 Merlot、Shiraz (即係Syrah)呢類紅酒。

近來飲嘅係 Lauca Reserve Cabernet Sauvignon 2004。
Medium body,單寧適中,約略$150,算唔錯嫁啦。

再平嗰啲呢 (幾十蚊貨仔),唔好買法國酒囉,除非你想試下做噴泉啦...

不過咁,其實我比較鐘意飲 sweeet wine,sauternes呀、iced wine 呀,係我嘅至愛。
因為...我係一個甜品狂魔呀!

10 則留言:

Carole 說...

E
我都鍾意飲甜酒
可惜近年酒量..唉唉唉
所以連ice wine tea 都殺

係喎
我仲有一枝Monbazillac

L L 說...

甜品狂魔?唔怕肥呀?

ah-yun 說...

Dessert wine?

我成日覺得﹐甜的飲品怪怪的。

Morca 說...

小紅:
唔係呀...唔得,妳要特訓啦!
至多飲多咗我"磅" 住你!

校長:
快啲去會一會花花!

Yun:
當你食住甜品時,飲就知啦!

Carole 說...

我連一round都飲唔完
係唔會飲多咗ge
只係會嘔.....
你仲磅唔磅住我呢

除非好似幾個week之前
我short咗
飲到幾round

以前ar
係以前.......明明當水飲

Morca 說...

哎吔~咁要帶多幾個袋先得囉...

不過咁,做咩都好, 最重要係開心,太辛苦就唔好啦!

Carole 說...

當然啦
我唔會拿苦來辛
所以我好少飲
最近出trip都冇拿酒返來

連嗰d酒鬼gathering
酒水任飲嗰d
都滴酒不沾咁滯

媽咪愛上咗德國白酒後
我都係咁易飲2啖

(我都仲諗緊點x嗰日變咗千杯不醉)

火鶴 說...

德國白酒帶甜,
我都幾鍾意飲.

逍遙小妹 說...

我鐘意果香味重D的紅酒.

Morca 說...

例如你枝 dream wine?