2008年2月14日星期四

有緣再會

正是有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場。
正當喵啱啱番黎嘅時候,兵姐又話要離開...

唉... 我都好鐘意睇兵姐寫嘅嘢,尤其係夕陽西下...
(長相思中的花含煙呢?少睇啲啲)
雖然好多時都睇到心中慼慼...但係又繼續睇踻。

不過咁,人生就係要面對唔同嘅決擇及挑戰,我謹在此向兵姐祝福,希望妳一帆風順!

可能有朝一日,大家會喺網上再遇之餘,更喺現實世界相見呢!

2 則留言:

Hana 說...

多謝你!
你寫多啲補返數羅。
你咪睇好多人叫我兵姐查實我同喵喵同屬小龍女。哈哈!

Morca 說...

我...知...
你都係小龍女...
一早就知啦!
這裡有講呀!