2008年2月10日星期日

新年新氣象

正如很多人一樣,每年年頭我都會在心中許願,為來年定下一些目標。
卻是年光似鳥翩翩過,世事如棋局局新...
身邊的事情往往變化萬千,很多時都在你我意料之外。
當命運巨輪轉動時,我只希望每次都做好最佳的準備,抱有最壞的打算。
其他的,隨緣吧...

未知明年今日,我又會抱住什麼心情,在此寫朴呢?

4 則留言:

北夫人 說...

恭賀新禧!鼠年開工大吉!

哎呀...我由北方之虎-->西伯利亞虎-->貓貓番黎啦...?乜個朵弱左咁多架?哈哈

L L 說...

試過幾次去拜年,訪友都撞到你,打個招呼!

唔駛月下獨酌啦,好多網友都好飲得。

北夫人 說...

哈哈,叫左我做龍貓?

寫番日文「となりのトトロ」咪仲好!:D

火女 說...

龍貓喵, 哈哈有意思...

"未知明年今日,我又會抱住什麼心情,在此寫朴呢?"

大家咁話呢~唉...