2008年2月29日星期五

點解咁難?

看見朴友中,個個武藝超群。
國學呀、英國文學呀、法文呀、日文呀、音樂呀...
真係厲害!話時話,自己覺得,學語言都要講吓天份。

以前我學校有個學友,初頭逢二進一(即係讀兩科,肥一科)。但係佢都可以如期畢業,令好多人大跌眼鏡。

最記得果時暑假喺學校見番面,我直頭認佢唔出,減肥幾十磅後靚人到不得了。
講番轉頭,佢喺暑假時不停讀外文,法文呀、德文呀、意大利文呀...
一科6個 credits,佢仲要攞好多A呀,A-呀,就係咁,又過關囉。

我呢?剛剛相反...唔知係自己痴呆,定有語言學習障礙,硬係差啲啲。

不過咁,我相信,就如小說基督山伯爵裏阿神父所講,歐洲語系中係有一定共通點,要是能握得到,就會進步神速(即係果啲日耳曼、拉丁、同斯拉夫語族咁上下掛)。

下個月會開始試讀意大利文,希望自己醒少少。

9 則留言:

Carole 說...

e 意大利粉
好野喎
你學識咗
可以教我

Morca 說...

都係有啲驚...

Carole 說...

介唔介意講下在那裡上course

Morca 說...

原本呢,前年想喺意大利文化協會報讀嘅,但係因為遲咗入紙而作罷.後來協會個網站執笠,咁就無再諗.
轉工後今年心癮再起,就揀咗啲大學校外進修興趣班試一試先,始終有啲驚...

Carole 說...

我以前係呢度學

http://www.cyberitalian.com/cgi-local/index_visitors.cgi

不過學咗個beginner咁大把
有諗過去意大利住下嫁
因為種種原因
沒有成行

咁呢幾年
年年都要去italy做野
又好x唔鍾意italy

Carole 說...

又基度山恩仇記
好耐之前睇過lu

Morca 說...

我學嘢重要係...輕鬆!
點解揀意大利就有排講囉.
我覺得學語文呢,最重要係人同人嘅交流.
可以嘅話,梗係好似你咁,四圍去就最好啦.
故此,你學果種呢,我就實唔掂.

所以我覺得,你好叻呀!

又,我本基度山恩仇記也已經送咗比埋人lu.
大仲馬這故事,真係唔錯.
我最記得嘅係:

等待與希望!

Carole 說...

咁我等你
遲d同我交流下

(我識個d係香港的意大利人
講廣東話仲流利過我)

Morca 說...

勁呀!