2008年2月17日星期日

音樂瑣碎事

今日喺度執嘢嘅時候,順便將一疊CDs轉為MP3,方便平日聽下啦!

計有 :

  1. Bach - The Well Tempered Clavier
  2. Beethoven - Symphonies 1 to 9
  3. Igor Stravinsky - The Rite of Spring
  4. Vivaldi - The Four Seasons
舞呢堆嘢都攪咗我差唔多一日...

諗番起,以前有個阿 sir 成日話古典音樂先"高尚",其他就"廢",我就唔係太認同啦!
音樂就係音樂,你鐘意飲法國紅酒,我都可以黎枝國產竹葉青呀...
呢啲嘢,只係相對唧!

不過咁,我都好鐘意古典音樂嘅。
講番轉頭,我唔識玩樂器,對音樂嘅認識,就只係去到五級樂理。
本來都想繼續考落去,但係發覺唔識樂器嘅話,又只會事倍功半,故此作罷。

果時我嘅報讀係一B字頭大學嘅校外課程,Miss A 係一個好出色嘅說書人,上堂嘅時間係一段好快樂嘅時光。
不過本textbook AB guide 就幾難讀...
對初學者黎講,讀深入淺出嘅 First Steps in Music Theory 會更好!

沒有留言: