2008年3月29日星期六

彩雲易聚又易散

近日喺我認知嘅虛幻世界中,發生咗一次火警事故。雖則未至於破瓦頹垣,但係我諗都焚毀咗唔少物事...

我自己咁睇,要爭拗邊個放火,就如同羅生門一樣,你有你講,佢有佢話,好似謎咁。
只有當其時喺火場嘅目擊者先知乜事,故此我依啲外人係唔會講咁多。

正如星火燎原,都係由小小之火開始。
喺大風未吹之時,有無諗過一齊撲滅火種呢?

不過咁,選擇喺火災後離開嘅,果啲係人地嘅決定,大家只有感嘆嘅份兒。
如果選擇留底,不如諗下點再起翻身,唔好抱住偏見,亂來做猜測。武斷啲講,你話我聽日升仙都得架啦!

但係,我又覺得呢,有啲嘢,大家都已經點認咗,好似共同擁有咁。
火燭後走人時,連牌匾都攞走埋,又好似...
就如捐錢去東華三院做總理,自己唔撈時,都唔會要人回水呀?!

唔好太計較囉!
將心比己:不竟,大家都曾經花過不少心力呀!

離開時,不如瀟灑啲。
孑然一身,不帶走一片雲彩!

10 則留言:

L L 說...

morca:

唔緊要,聚散本平常!

L L 說...

身外物,身內物,形相而已。

C.M. 說...

作為局外人,會說...

Laulong兄,小弟給你一個大拇指。

L L 說...

雪螢文友:

借 morca 地盤同你傾謁。 [點都好,開心 d 啦,合則來不合則去嗎~] 應該係同我講啦,很多謝你!

其實我身無長物,都無冇乜好野可以輸啦,反過來識到咁多網友,個個年輕,有識有才有格,不知幾歡喜!


c.m.文友:

見個你 logo 好耐啦,即使未 say hi 都熟口熟面,多謝你,雖然愧不敢當,但都鬆毛鬆翼,雖然年紀大,甩毛已不少。

Morca 說...

呵~呵~

希望大家笑一笑啦!

L L 說...

morca, 雪螢, c.m. :

其實我真係好鍾意笑架,一笑置之哎嘛!

生活裏沒甚麼大不了,只要這樣想就是海闊天空了啊!

C.M. 說...

嘿,見你地一齊笑,小弟都忍唔住要笑一笑!

XD

Hana 說...

我又笑埋一份!

L L 說...

滄海一聲笑 滔滔兩岸潮
浮沉隨浪只記今朝

蒼天笑 紛紛世上潮
誰負誰勝出天知曉

江山笑 煙雨遙
濤浪濤盡紅塵俗事知多少

清風笑 竟惹寂寥
豪情還賸了一襟晚照

蒼生笑 不再寂寥
豪情仍在痴痴笑笑

Morca 說...

哈~哈~哈~