2008年4月6日星期日

悠閒自在

夜來無事,心..只望悠閒自在...

突然想起,昨天所取物事。
霎時一念,要輕鬆輕鬆!

此刻,卻發覺我已將水盆收到深處...
算..不用也罷!

...
取出我那小小壺子,熱水一沖!
洗過一巡,再沖!
傾到杯子中,芳香的氣味,使我精神為之一振!
清澈的水色...
呷上一口,滲入到味蕾裏去...

不錯!我在喝茶!
綠茶中,我最愛龍井。
貪其翠綠清新,尤其是獅峰明前,讓人神怡心曠。

呵~呵~
要記上心中,真的好感謝你送給我的茶葉啊!

33 則留言:

億利 說...

嘩~獅峰龍井
貴野 !

火女 說...

龍井係好o野喎 !

Carole 說...

綠茶比較涼
我唔係好受得
所以買咗都好少飲
今年新茶應該上市
清明後十多天飲
最適時

揚眉女子 說...

泡龍井要用80-90度既水, 泡時唔好上蓋, 等一分鐘左右就可以喝, 最正!

L L 說...

飲龍井,總不能成為習慣!我倒懷念在杭州食的龍井蝦仁!

Morca 說...

三個六 & 海火:
龍井的確唔錯,尤其係特級嘅明前.
對上飲果次已然係兩年前...

小...紅:
唔受得,飲少少過下癮就好!
一係飲番多啲潽洱呀!

揚眉:
用咗果隻鋪滿塵嘅紫砂壺...
我沖得好隨意嫁咋...

雪螢:
我喜歡龍井同潽洱多啲...

流師傅:
飲茶...係我嘅習慣!

在此再向你致謝~~
"朋友"...
真好!
T_T

匿名 說...

是不是我的水太滾?我每次沖龍井都沖到苦苦地。 :(

Carole 說...

第一泡可以用高溫
如果唔係唔香
之後用ge水已可以摸到xx杯為ok

L L 說...

咦,做完嘍囉,又做師傅,仲要係流嘅嗰隻?我真係百變!

以前我鍾意飲濃普洱,有一段時間鍾意飲暴暴茶,依家早上飲三冬,夜晚飲三七花,好鬼正!

Morca 你唔怕涼,試吓三七花!

Morca 說...

獨食:
你問嘉露就啱嫁啦!
我估問題可能出自:
1. 你沖得太濃(沖淡少少試下)
2. 你啲茶葉有"枝"

小...紅:
啱啱沖咗壺...
唔~~真係好清香!

百變狼:
寒涼?
我飲開崩大碗喎...

Carole 說...

係喎
readandeat 十份一的tea leave便夠 (容器的)
同埋揚眉講得啱
你再try try

morca
不如你拿個焗盎沖
係喎
我今日行開
買咗啱啱上市的xxx井
未飲得
要等佢穩定d喎

L L 說...

真係劉三變,同嗰個咸濕柳永有得揮!

Carole 說...

柳永都唔錯呃
不過我個朋友仔好憎佢
叫佢做軟x王
可以咁憎一個古人

L L 說...

冇番咁上下,點做軟x王!

如果我話做,師妺你唔駛一分鐘就笑死!

Morca 說...

嘩!
無端端喺度多咗個軟x王!

火女 說...

軟x王.....! XD

L L 說...

反話嚟架,冇資格,也冇胆!軟x王,咁易做呀?

北夫人 說...
此留言已被作者移除。
L L 說...

我是個北佬,tall & strong呀
我是個北佬,tall & strong呀
這是長柄這是嘴
這是長柄這是嘴
水滚啦冲茶啦
玩....完啦 ~~~

騎騎,玩吓咋!

逍遙小妹 說...

朗兄~~

別亂說自己是北佬呀~~
我近期喜歡飲茗閒情的桂花緣茶,10元有20包,不過而家會貴喎,待特價可買來試一試.

而家,百物騰貴,唉!!!!!!!!!

北夫人 說...

哈哈,好明顯呢個嘍囉睇唔明我首歌仔唱緊乜

唔...有冇必要請佢到私竇一遊呢?

L L 說...

喵喵,想去你度好鬼耐啦,仲唔食住上,嗱,咪請我食閉門羹呀,我好鬼脆弱架!


小妹,不怕寒涼嗎?桂花綠茶令我想起郁達夫的小說 [遲桂花]。

L L 說...

雪螢說的會不會是人蔘烏龍茶?

北夫人 說...

人參烏龍我都好鍾意飲!又唔澀,甘甘地,正!

好啦,見你只係個嘍囉,就收留埋你啦,哈

L L 說...

去咗 lu 喵喵,大開眼界呀!其實你咸我都唔淡呀,哈哈!

逍遙小妹 說...

朗兄~~

我不怕寒涼,每日我下午都沖兩個茶包的茶呢~~

人參烏龍都唔錯呀!入口甘香而甜,我記得有一間食上海菜的店子的人參烏龍都唔錯呢~~

Morca 說...

佢是股北風,cool & strong 呀
佢是股北風,cool & strong
這是豬腳這是薑
這是豬腳這是薑
火起啦 啅喵啦

(呵~呵~)

Carole 說...


你地玩得好開心喎

Morca 說...

雪螢:
上次工展會無去,太多人...
前一次買咗蜂皇槳.

逍遙:
你要好好注意飲食習慣!
(睇番自己寫過乜...)

軟x王:
喵收咗你做"靚", 又變回嘍囉
幾好!

saintvenus 說...

我會整個龍井蝦仁, 送龍井茶。

L L 說...

Morca:

呢個世界只有花覩,邊有老靚架,都係做番老狼算啦!


雪螢:

我係茶精嚟架,後生時唔飲超濃普洱瞓唔著。

Carole 說...

師兄
咁不如來個茶聚
茶精點少我嗰份

L L 說...

好呀,等我摷埋 d 倉底貨,死啦,唔知有無生虫!仲有會飲到你打冷震嘅三七花!