2008年3月2日星期日

月下獨酌好地方

為咗響應財政司司長減稅,今晚開咗枝 Yellow Tail Reserve Shiraz 2005。
帶甜,無乜單寧,有些少橡木味,可以啦!

開朴咁耐,話咗要講月下獨酌嘅好地方,但最後都無講到...
唔~~~
因為三月尾公司將會從中環搬走,所以今晚,終於下定決心講下。

基本上我去開嘅酒吧,不外乎是 IFC 嘅 Zentro,SOHO 嘅Barco,或銅鑼灣嘅花生吧等地方。
不過,既然講得係明月下獨酌,當然係希望可以:

靜靜地躲在一旁,發呆也好,做夢也好,乜都好...
最緊要係...靜!同埋見到月光!
固此我去嘅地方,同渣老板去開嘅,係兩碼子嘅事。

以下係我嘅獨酌好去處:
  1. 藝穗會嘅露天酒吧
  2. 中環三號碼頭嘅愉景森林
呢兩個地方,共通點係:
靜靜地,同埋露天嘅。

即係話,若果天氣好嘅話,你大有機會,會見到月亮!
固此,先可以月下獨酌...

花間一壺酒.獨酌無相親
舉杯邀明月.對影成三人
月既不解飲.影徒隨我身
暫伴月將影.行樂須及春
我歌月徘徊.我舞影零亂
醒時同交歡.醉後各分散
永結無情遊.相期邈雲漢

希望有天,我地能夠喺人海中,相遇並一齊...
乾杯!

19 則留言:

逍遙小妹 說...

好一首五言律詩呢~~

我很少去酒吧,只覺得多數的場地比較嘈吵,我也是跟你一樣喜歡靜的地方.

但我很喜歡同三五知己品嚐好酒~~

L L 說...

morca:

有一晚,你見到一個老人,戴住個魔鬼角頭箍,巍顛顛走埋嚟同你講:come back to me,嗰個就係我啦!

Carole 說...

嗰個天台
會見到人沖涼嫁喎
(其實我唔記得
間野叫咩名
只知得十來度
我同個fd都係出面坐/伸
又唔知係唔係講緊同一間)

Carole 說...

e
唔係喎
你話見到moon ge
得fringe club 同埋pier
咁唔係la
係擺花街同嘉咸街交界

另好耐以前係caine road返工
都有去fringe club
應該唔會撞過你

Morca 說...

逍遙:
好酒~~

小紅:
月下發呆,我諗我最多有心賞月,無心睇其他嘢囉!

好耐以前係我喺火炭番工,有時會特登上本部食晏,應該唔會撞過你...

Carole 說...

本部好難講
睇下你個好耐係幾耐la

但係now裝修晒無晒feel
連coffee corner 都變晒

Morca 說...

coffee corner 無咗幾年啦!

Carole 說...

咁我最近去過嗰個叫咩
即係裝修咗
就無咗

又你做咩唔訓

Morca 說...

即係我無去好耐囉.

果時係暑假,無咁多學生,我見大飯堂同佢一齊裝修,以為兩間都死亡.

靜係記得泳池隔離開咗間西餐廳咋!

Morca 說...

逍遙:
咁Barco會幾啱你,因為呢間吧仔好多時都幾靜.

野蠻郡主 說...

CAROLE?下?見到人沖涼!咁都得?

火女 說...

實在有意思, 有意思...

哈哈哈!

逍遙小妹 說...

morca~~

Barcoo係邊度呀~~

也許有日我們一齊聚會呢,因為紅酒都變為零稅品,哈哈~~

你有飲過2000年的lafite的secondwine嗎?

Morca 說...

係Soho嘅Barco bar, OK?

因身邊朋友不愛飲紅酒, 固無飲過Lafite嘅二軍酒...
不過咁,減咗酒稅之後,可以諗諗...

Carole 說...

灰姑娘
係ar 見到喎
不過我背住咗
睇唔到

morca
昨日經過船街
le fauchon 都可以見到月光

今日係citysuper
見到 李白 月下独酌
唸起你ar

Carole 說...

又小妹
小妮係鍾意飲紅酒嫁
仲有研究下
你地可以約埋佢

我呢無咩留意

Morca 說...

Citysuper?
我成日去IFC果間嫁!

逍遙小妹 說...

我會去沙田果間citysuper,我上次去果時,lafite的second wine的半枝裝都要買千七蚊呀~~~
貴價酒越來越貴呀~~~

Carole 說...

citysuper
我成日去巡視業務嫁
香港九龍新界都去齊

ifc嗰間係買得最comfortable
會見到我的時間
係tea time 同埋 放戲

會唔會係千x見過你呢
千xd 人認得我地一家
諗起都驚

小妹
我呢想講
你不如去bordeaux
報ar d 酒莊local tour
都幾玩
一日仲可以試好多好酒

話時話
d酒嗰時無論82/85/2000 等等 (因為太多唔記得lu)
都係40-60 euro到
唔係好貴
不過我諗起自己無酒櫃
唔好浪費咗支好酒

學生仲有半價優惠

我因為同個fd去
所以join咗 cheese and wine tasting tour (有唔同的chateau比你choose)