2008年3月24日星期一

難忘吃! 吃! 吃!

因為公司遲啲會搬離中環,攪到我自己都有些許失落...

其實呢...喺中環行街,飲飲食食,果種熟識嘅感覺,令人非常舒服。
就喺走之前,講下我喺中上環嘅飲食時光。

第一間係喺大道中嘅羅富記,佢嘅絕活係蜆蚧鯪魚球同腰潤。自己唔好內臟,但蜆蚧鯪魚球就真係正。

行番去大道中100號左近,有藥材鋪春回堂,我好喜歡食佢嘅龜靈膏。三十塊一盅,自己覺得佢做得好過恭和堂。

向右轉有一堆大牌檔,冬天無咁熱可以試試!

上返威靈頓街,走到卑利街處,你會見到蓮香樓。唔介意舊式茶樓格局,可以試佢嘅蓮香三寶。另外,佢嘅蓮子食品都係一絕。
再向歌賦街出發,會見到九記同勝香園。
以前愛食九記嘅爽朒,宜家佢啲味精好重,無乜食囉。
勝香園呢,雖然不賴,但永遠都咁多人。壓迫感好強,有違我食得優閒的原則。要食嘅話,不作他選,一定係通粉。

再到荷李活道 ,常幫趁嘅有公利竹蔗水,同文園麵家。
公利竹蔗水嘅招牌貨:蔗汁同蔗水,都清香甜美,愛甜就揀蔗汁,否則選蔗水就啱。
文園麵家呢,記得食鼓油撈麵!

最後上到Soho,我最喜歡嘅食店係 Bravo Latata,係一間做(仿)法國菜嘅餐廳。
詳細情形七十以前介紹過,不贅。
環境、氣氛、食物、服務我都好滿意,覺得超值!

現在要繼續溫書,下期再會!

16 則留言:

逍遙小妹 說...

月~~~

看來你有中環情意結喎~~

L L 說...

morca:

你由中環揩到上環邊,我由西營盤揩到上環邊,揩來揩去都揩唔到你喎。

喂,搬去邊?讀緊番文?

saintvenus 說...

我都鍾意bravo latata~

Carole 說...

e 你得番幾日咋喎
真係食一餐 少一餐
(我地去bkk的心態)

小妹
因為我轉行賣酒

Old Cake 說...

中環D食市認真就腳. 係我都會唔捨得啦!

Morca 說...

逍遙:
係...我認罪.

嘍囉:
九龍...

金星:
係呀?我記得你以前都寫過唔少,可以結集囉!

小紅:
查實你講果幾間我都好似去過,係無幫x過Paul's Kitchen.

Carole 說...


你發配邊疆喎

我啱啱先返度office
點x你地咁勁
可以office hour 又出文 又出comment

逍遙小妹 說...

月~~~

這不是罪呢~~~又何罪之有?

carole~~

我想問"lafite仔" half bottle是什麼價錢呢? 因為我想來送禮呢~~ ^^

Morca 說...

小紅:
我身在曹營心在漢...
人在江湖啊...

逍遙:
你行過卡路廟,都唔去求簽?

(p.s. 這裏Chateau Lafite Rothschild 1995(1/2 BOT) HK$3,970.00)

Carole 說...

小妹
唔好意思
我地入burgundy only
要問下其他人咩價

morca
95好咩
(我唔知 我唔知)

L L 說...

睇咗幾次,依家先至知自己做咗嘍囉,唉,好苦 :(

逍遙小妹 說...

月~~

但2000年的出產都幾好呢~~
因為citysuper的售價是HK$1700 (2000年 lafite 仔)

Carole 說...

師兄
morca 整x你
我幫你打x佢

Morca 說...

大嘍囉:
多個"大"字係咪即刻高咗幾級呢?

雪螢:
其實中環啲好地方好多時都唔喺大路處嫁!

逍遙:
2000年係偉大年份,當然好...
年份同價錢...基本上成正比,記得睇清楚係邊枝.

小紅:
好驚(!)

又, 今日去咗擺花街嘅 Antique Patisserie 食 cake 呀!

Carole 說...

e 今日下午我係上環喎

L L 說...

大即老也,唉,仲慘。師妹,同我打x佢,大力啲,攞佢舊肉去賣!