2008年3月14日星期五

我的一到五十

見人打...
我又打...

01.  愛月:月圓固美,一彎新月也明媚。
02.  愛酒,去到瘋狂嘅狀態。
03.  愛吃甜品 (係甜品狂魔)。
04.  喜歡散步(只限海旁),同坐天星小輪。
05.  記性算好(只限閒聊),可以叫細心,也可以叫記恨。
06.  只記到容貌、對人名卻永不上心。
07.  追求簡單的東西。
08.  結果卻跟世界一樣,變得極複雜。
09.  處女座。
10.  鐘意唔分心,做完一樣先第二樣。
11.  為人痴呆。
12.  平日呆呆滯滯,少說話,驟眼看好冷傲。
13.  熟嘅話,會變開籠雀。
14.  有時會鑽牛角尖,要求多多。
15.  但係明白世上無乜嘢係完美嘅...
16.  自我保護意識極強。
17.  熟嘅話,很易說出心底話。
18.  熟嘅話,好容易相信人。
19.  所以,成日比人呃。
20.  活在矛盾中,性格變化好大。
21.  遇到麻煩,鍾意逃避。
22.  但一決定面對,就算係牆都撞埋去。
23.  以前無乜耐性,宜家有"的"咁多。
24.  平時自信看似米甕上面張貼紙咁:常滿。 
25.  其實都係假象。
26.  時常細心聆聽(賣保險?)
27.  因此,常常做咗朋友嘅免費心理醫生。
28.  不善說謊。
29.  容易動氣...
30.  又好快收。
31.  講嘢有時有骨,近乎刻薄。
32.  非不得爾,不會求人幫忙。
33.  鍾意一啲好有美感嘅嘢。
34.  鍾意高質素,但簡簡單單嘅嘢。
35.  但成日買錯嘢,呻笨。
36.  學乜嘢都好慢熱。
37.  喜歡有個性嘅人。
38.  喜歡優雅嘅人。
39.  喜歡一個人發呆。
40.  中文打字超~~慢。
41.  喜歡書。
42.  迷戀線裝書。
43.  最愛睇嘅武俠小說,係多情劍客無情劍(即小李飛刀)。
44.  不善寫作。
45.  愛睇電影。
46.  好鍾意啲古靈精怪嘅嘢。
47.  有時會無厘頭去教堂,又或去神廟。
48.  好似周身刀,其實無張利。
49.  被人話好有個性(Unique,係unique呀)。
50.  即係怪人一個。

13 則留言:

Carole 說...

呢期個個都爭認涼/刻薄

Carole 說...

又今日我係西貢散步

Carole 說...

unique 係好野
everyone is unique
法國人好有口德
會話你special 但有negative connotation
又話d 野pas terrible
其實very terrible咁

嗰日睇戲
美國佬都話she's different
但我聽到negative meaning

Morca 說...

可能大家真係咁涼/刻薄.

人人都話要散步機械人,可能我都要一部.

又話自己近排無睇戲,點知宜家又話"嗰"日睇戲,哼!

c 說...

呵呵呵……大家密密寫﹗
感覺很好,但慢慢開始亂了,睇左幾百條……

Carole 說...

少 =/= 無

小c都話開始亂喎
所以我唔x

Carole 說...

喂喂
chanel mobile art超正
法/英旁述較好

Morca 說...

小紅:
Really?

無記錯你昨日睇...
我22號先睇(星期四要番學)...

Carole 說...

係ar

c'est une experience individuelle,
pas comme une visite de musee ordinaire
dis donc un film mobile
le son fait un parti tres important

c'est pas que les pieces sont geniales mais l'idee ensemble qui compte

e 你thursday上意大利文
請用意大利文譯出上文

講咗出來
又好似無驚喜

怒火眼睛 說...

丫你真係慌我唔夠孤單咁喎, 放我入個咁既分類...嗚嗚

Blogger70th Floor 說...

報平安來也...

Morca 說...

小紅:
從你段文睇到,你已經喺 Mobile Art 中毒, 變埋做 mobile office 都唔出奇...

火火:
你一開番朴,我就會搬正你個山莊!

七十:
報得平安,幾時重開呀?
唔好靜係走去你志老友度貼貼啦!
仲有你個e喵好似唔掂喎...
我就快搬離中環囉,嗚嗚...

揚眉女子 說...

我都愛月!

但願人長久, 千里共嬋娟.