2008年3月1日星期六

小品入心

經過一天身心休假,人也變得好暢快!

早前翻書的時候,找到了一本關於讀古詩的小品。

自己覺得,看古詩,最易入手的會是詩經,與及唐詩三百首。
尤其是詩經,因為它所涉及的題材廣泛,三百零五篇詩中,總有一篇會適合你。
可是,對很多人來說,讀古詩卻也甚難入手...
不要緊!萬丈高樓從地起,我們就揀一些適合自己的書材吧!

在我而言,讀書首要條件是:讀得輕鬆!
故此,我一定不會選毛詩那一類先行...
我擔保,你會在翻開書後,不消一會就把它拋棄。

那麼,應該選什麼開始才好呢?
在此,我想身邊那本小品可會適合你。
這本書叫...原來詩經可以這樣讀,作者名叫唐文。

小品,最重要能做到雅俗共賞。作者從詩經裏挑選了三十多篇詩,並以現代人眼光,深入淺出地解釋詩意,再會以佳句。

閱畢後,我肯定你也會說:
原來...詩經...可以這樣讀!

P.S. 三點幅相...真的好火熱!

4 則留言:

Carole 說...

我今日一早返咗屋企
:p

詩經呢
我有本陳子展ge
啱啱借咗比人做功課
如果你要悶蛋朱先生的詩集傳
又或者三家詩注疏
我都有

你講嗰d小品都幾好喎
你早d講
我叫個朋友仔買來做功課
唔駛我好似同佢上private lesson咁

L L 說...

喂,我是第 400 click!應該有獎個喎!

Morca 說...

Carole:
詩經呢...
我有三本在手.
一是毛詩(線裝書), 一是毛詩傳箋通釋, 餘下的就是那本小品.
哦...原來小紅仲幫人做埋補習,真係有心!

laulong:
去睇下三點果幅正相啦!

L L 說...

睇咗啦!唔敢再睇,驚熱到上腦,頂唔順!