2008年3月9日星期日

是但噏

見到人人咁好火,我又加啲油...
大家一齊學下地球文都唔錯呀!
第一:我唔專業。
第二:有時我會四處留言,多數九唔搭八...係!我特登嘅!
第三:平日帶住面具賣笑,乜都夠啦!所以我講嘅嘢都係由心出發!

固此,我上黎寫嘢,忽東忽西,係咁嫁啦!
相信我會越來越顛...

********************** ******

見到人地講開睇戲,我又講下...
唔知點解,除咗大家都睇嘅中西猛片外,我好多時都會睇埋一啲自己聽唔明嘅戲,乜法國片呀、德國片呀等(以前電視都會播唔少,宜家無乜囉...) 。
好明顯,我係長尾理論裏頭嘅少數人士,特別深刻嘅有歐語片中有下面一堆:
  1. 法國
    • Cyrano de Bergerac (大鼻子情聖,即早前話劇風流劍俠嘅電影版)
    • Jean de Florette 與 Manon Des Sources (戀戀山城,可以話呢兩套係上下集)
    • Joyeux Noel (聖誕快樂 Merry Christmas)
    • Léon the Professional (這個殺手不太冷)
    • L'histoire d'Adèle H. (情淚種情花,呢套講雨果個女嘅故事)
    • Paris, Je T'aime (我愛巴黎!)

  2. 德國
    • Ein Lied von Liebe und Tod (布達佩斯之戀 Gloomy Sunday)
    • Good Bye Lenin! (快樂的謊言)
    • Leben der Anderen, Das (竊聽者 The Lives Of Others)

  3. 巴西
    • Central Station (中央車站)
    • Diarios de motocicleta (哲古華拉少年日記 Motorcycle Diaries)

  4. 好想睇但未睇嘅,都係意大利片...得閒嘅話,都會睇埋佢地
    • Meglio gioventù, La (燦爛人生 The best of youth)
    • Nuovo Cinema Paradiso (星光伴我心)

其實仲有好多好戲(不過呢...唔好信影評,好易出事...),大家又有乜好介紹?

23 則留言:

L L 說...

侯孝賢(童年往事), n 年前睇到我流哂馬尿。唉,男人老九!

Carole 說...

wa
呢個我有dvd喎 未睇
Jean de Florette 與 Manon Des Sources (戀戀山城,可以話呢兩套係上下集)

leon係係係最愛
星光伴我心睇咗好多次
真係好好睇
central station 我喊到豬頭咁
joyeux noel我諗起戰場上的快樂聖誕

其實我近年睇少好多戲
所以你個list好多戲
我都無睇過

Carole 說...

侯孝賢 -- 我同個fd睇咗海上花之後話過唔會再睇佢d片
(唔好意思 --搭咀)

野蠻郡主 說...

我係全部都冇睇過...一_一"...

L L 說...

Carole 文友,搭咀好呀,我最鍾意人搭咀。我啲學生唔出聲,我直頭想丙佢(一笑)!

侯孝賢,人會老,珠會黄,再拍不出水準,也不出奇。正如張藝謀,後期作品,我已沒動機看了。

Carole 說...

laulong師兄

hiya
wa張生的大作
真係唔敢睇

(係ar係中大的都叫師兄)

Morca 說...

小紅:
你居然有果兩套嘅DVD, 勁!
joyeux noel就正正係戰場上的快樂聖誕.
原來你都睇好多戲!

laulong:
侯孝賢...我靜係諗起悲情城市...

野蠻郡主:
果堆戲有好多我都係睇碟,可能嘅話組個影視會都唔錯,呵~呵~

Old Cake 說...

"第二:有時我會四處留言,多數九唔搭八...係!我特登嘅!"<--睇黎我哋都一樣咁九唔搭八喎! Give me five!!

L L 說...

好嘢,多個師妹!去你到才認親認戚。

戰場上的快樂聖誕,仲有另一齣,係由大島渚導演,David Bowie 同 版本龍一(不是網界的那一位)主演的 Gay 情戲-- Merry Christmas, Mr. Lawrence,戲也拍得很有逼力。兩位妹妹應該未睇過。

侯孝賢的悲情城市我倒沒有睇。拍得好唔好?

Carole 說...

我係講呢套ar
:p

L L 說...

唔係 joyeux noel 咩?嗰套好耐咯噃。

Carole 說...

我新戲先無睇

L L 說...

哦,咁悲情城市掂唔掂?

Carole 說...

實情係蔡明亮啱feel d
唔講住
要出去

係ar 你係師兄
morca都係中大
不過我又無叫佢師兄
小c係我師妹
我呢係一個丟人現眼的師姐/妹

L L 說...

哦,明哂,唔怪得 Morca 話自己係謎語人。點解唔叫師兄?係佢細過你?還是佢太好玩?

小c就係郡主?

何解丟人現眼?幾好呀,活活潑潑!我呢個師兄咪仲霉!

啊,我都要返歸啦!

Carole 說...

我唔知morca幾大
唔叫佢師兄
亦同佢好唔好玩無關
我都係估佢係中大人嫁咋

Carole 說...

小c係春風化雨ge微小詩
明未???

Morca 說...

今日行過HMV,"身痕"
買咗 Delicatessen 同 The City of Lost Children嘅DVD,唔知幾時先有心情睇...

Morca 說...

錯!我係謎語人!

L L 說...

吓,又錯?我暈啦!

Carole 說...

你想睇咪睇
marcel d 戲
我以前有vhd
比人掉晒la

Morca 說...

佢嘅戲買咗,不過全部未睇... 

Carole 說...

原來你儲dvd