2008年1月20日星期日

關於大家

Blog友 Hanaxiao zhu 覺得我幫人改啲 blog 名 好過癮,想我解下畫。

我亦覺並無不可,現在應約講講。其實依啲 blog 名都是我對你們的感覺,除了講原因外,我可能也會說說對你們的觀感。
詳情如下:

骨場頭子
風魔萬千 blog 友,更引來大量女 blog迷 (最出名嘅我相信係 Doreen),非渣估莫屬。佐敦女子十二樂坊的出品人,給人感覺八面玲瓏,做事果斷,又非常「大男人」...一個字:型!

Stephy之友
CK的「人在中環」由blog寫到去am730,當然係好嘢!極其愛妻的CK,愛屋及烏,難免會成為Stephy之友。

心中戚戚
Hana (兵姐妹?) 以「登樂遊原」為題,點出「夕陽無限好 只是近黃昏」心情不快時,再看見夕陽西下,你何嘗不會心中戚戚?再加上看Hana的文筆,很多時我閱畢後也會心中戚戚然...

俠女鳴簫
看xiao zhu的blog,就會知她是一個性格率直,做事爽朗的女孩。加上米搞的畫,我想起了「神鵰俠侶」中的程英,夜幕下面對着圓月,俠女嗚蕭以抒一己心懷,就是一幅圖畫。

淡掃蛾眉
海火火女輕抹脂粉,就是淡掃蛾眉了。

紫杉龍王
明教四大太太之一,武功卓越,不正是火火嗎?

低首彈奏時
小妮現在以竹為伴,活得快樂。藝術細胞活躍起來時,自然感情豐富。低首彈奏的時候,不知心向何方呢?

唔~~移過啲...
這裏... 要移一移...
三點為人與 xiao zhu 相似,但更硬朗...望妳可好好休息,再勇闖命途。

我們也是陌路人
Carole (小紅) 跟小妮志趣相投,就像一對活寶貝。Just like a Stranger sitting next to me.病好了沒有?

大小姐的光與影
Miranda這大小姐,在城市的角落裏,處處留下光與影的記憶。

危樓上喝伏特加
70的性格就如伏特加一樣辛辣,喝過 double shot,
坐七十樓時向下望,既危險,又刺激!

我看,只因你在寫
ZZ請妳繼績寫,因為我們也在看。不知妳新工如意麼?

薄餅師父
我覺得很多時意大利薄餅師父,都喜歡邊做事、邊高歌。不論快樂、失落、憤慨、悲傷,都化成串串歌詞,詠唱如詩。

米已成炊
米都話唔搞架啦!乜都熟哂嚜!

大古惑之小手札
魔術都是一些把戲,從未失手的魔術,其實正是大古惑...

康小姐嘅按摩錘
海歸的康小姐,面對節奏急進的環境,自然身心疲累。這時鐵漢柔情,充當按摩錘,為康小姐輕鬆輕鬆,真寫意...

百鳥之王鳳求凰
究竟火雞求什麼?

Red Rose of Lancaster
波希米亞人的一員,正是蘭開夏道之花!

西伯利亞虎
居於北方的貓科動物,近日狠狠地咬死了自己的「孩子」,銷聲匿跡...

啊!寫了這麼多,我已經倦透了...

13 則留言:

Old Cake 說...

多謝你咁俾面呀! 我以前都好鍾意食簿餅架 :)

Hana 說...

下次寫啲開心野羅

Carole 說...

嘩!
有我份. tks

xiao zhu 說...

多謝呀!我好鍾意呢個名,好型呀!

喂,不過呢,文章裡面串錯左個字呀,係 xiao zhu。

北夫人 說...

係啦點解次次都串錯xiao zhu個名架??

嘩呢篇咁長你打左幾耐呀?辛苦哂啦!多謝你的解畫,真係好過癮!

另外,本人搜刮到獨家消息,西伯利亞虎已再度懷孕,預產期或在誕下頭胎的同一天,但會否胎死腹中仍屬未知之數...

火鶴 說...

有我份! 謝謝呀.
火雞求甚麽?
當然係求... 求其其啦.

Blogger70th Floor 說...

嘿!

(月下獨酌伏特加)

Morca 說...

已修正, 遲些再回各位!

怒火眼睛 說...

嚇得我丫

Morca 說...

Old cake:
多謝!唱多啲歌,食多啲餅!

Hana:
等待黎明...

carole:
陌路人在網上相遇,也是一種緣份。

xiao zhu:
我以後唔會串錯... xiao zhu...xiao zhu (1000次)

喵:
打左我三個鐘...希望你第二胎順產!

火鶴:
所好...

七十樓危危下望:
Double-shot please!

怒火眼睛:
Yo!駛乜驚!

北夫人 說...

係喎,點解你個blogroll唔見有渣老闆啟蒙三星中人氣最勁那一位呢?以前都見過你係果邊留過言個喎!

Morca 說...

Elaine 太正, 未諗到點形容...

火女 說...

原來有我份! 受寵若驚加面紅紅....嘻嘻!
喵, 要唔要試下火女無敵催生服務?