2008年1月13日星期日

職場二三事 (一)

啱啱睇緊 CK 嘅大作,當中大部份我以前已經睇過,但現在一書在手,感覺又是另一番知味。
去年我亦離開了舊公司,現在事過境遷。我也湊一湊熱鬧,細說當時。

說起我工作過嘅地方,係一間喺香港十分知名嘅老牌大公司。
我當時喺中西區番工,從事後勤公作,係其中一個 small potato。

我工作嘅部門人數唔算多,大約十幾二十人吧!
但係,每日番工,我也會見到一個又一個無型嘅圍牆,重重圍起每一個 partition。
大部份人各懷鬼胎,抱住嘅心態係:多做多錯,少做少錯。

記得當時開會,時時都會聽到某啲負責嘅同事講出驚人語句,例如:
「我唔知!」
「唔關我事!」
「依啲嘢我唔識!」
「以前啲嘢,唔係我做...」

大家默默無言,你眼望我眼。唔知點解,啲嘢走下走下,好多時最後會停在我嘅身邊...
到出糧嘅事候,郤往往聽到人抱怨,話自己勞苦功高,長期 underpaid!

而我嘅 former-boss 呢?
佢特別欣賞依啲「推手」功夫,要我們向「人辦」好好學習。

故此,我明日,我永遠同 former-boss 步伐唔一致...

5 則留言:

xiao zhu 說...

見識見識吖嘛,唔見唔識,越見越識架。我相信果啲人嘅修為真係唔係一朝一夕練到番黎架。呢啲咪叫做唔到你唔服囉。

btw,你幫我哋改啲 blog 名,好多都好過癮呀,嘩,我果個仲好型添呀。多謝!!^^

Hana 說...

你幫我哋改啲 blog 名,好多都好過癮呀×2
借問聲,可唔可以解下畫咁啊?

Morca 說...

個名點解會咁叫呢?
都係喺我讀你地嘅 blog 果陣時嘅感覺.

搵日寫番篇嘢解下畫都好!

渣估 說...

月下獨酌, 好 feel 喎...

Morca 說...

我諗我要寫篇月下獨酌的好地方.