2008年4月26日星期六

幻想世界

望見你那雙凌厲而略酷的明眸,令我有點不知所措。
可能我實在太緊張了,感覺就像站在被告席上,只期望聽到...
"被告無罪,當庭釋放!"

不過咁,或者...
你都一樣咁驚呢?!

哈~哈~

********************

音樂會過後,我又去了公利買蔗汁。
同老板娘傾了幾句,可知貓貓有否歸來?

 阿仔臨拉閳時,隻貓飛咗出去。
 睇佢都係走咗去搵女,重邊度識番黎呀!
 ...


我隨後走到咖哩屋玩咗陣喵,佢唔怕人,又肥嘟嘟,真係幾好玩嫁!

諗下諗下:
貓都係咁,何況係人?

3 則留言:

Carole 說...

兜個圈見陌路人
???

mona 說...

扁nose圓面的猫真係超得意~Garfield果挺係最完美~懶洋洋又串串地..haha

逍遙小妹 說...

我覺狗帶有一份對主人的忠心,而貓帶有一種神秘莫測的感覺,如女人一樣.....

女人心,海底針......