2008年4月16日星期三

又來...納納雜

早前睇電視節目”香港故事”時,耳邊傳來了葉麗儀的聲音...

見你衣著顯風度,意氣風發豪情高!
便知你大有來頭...
Hey Big Spender!
...

(這時畫面上出現了大家都好熟悉,盛裝嘅大豪客!)

...
貴客請你將步留,此地有美人醇酒...

此刻腦海裏浮現出貌如周慧敏嘅博客,所講的一番話...
要借用靚斯奶一句:真係殺死人!

*******************************

上個星期喺地鐵站等人嘅時候,見到個阿婆係咁鬧孫仔...

"...杏加橙...."
"...杏加橙...."

阿婆,鬧孫仔可以用好多字句...
畢竟你地血脈相連,無需要咁咀咒自己啊!

*******************************

依期都唔錯,幾個悄悄走了的,全部都回來...
你~姣~(我的超爛普通話係咁上下)
再加上阿三點又開番回應欄,真好!

其實我讀咁多本博客書,最精彩果本會係迷失中環 。
佢最出眾嘅地方,係將精選嘅回應一拼刊登(不過出咗書後砍晒上嘅嘢就...)。
喺朴度,最緊要係有傾有講,先有火花!
大家出書嘅話,可以諗諗!

又,靜下來好好好孤單果個,唔知幾時番埋黎呢?

*******************************

早排比"衛道之士"指指點點,即刻走去買張"心太野"嘅戲飛,捧捧場。

今次開四面台,烈女遇上OL,唔知有無大驚喜呢?

9 則留言:

北夫人 說...

哇哈哈~哇哈哈~哇哈哈~!

果日我都有睇呀!!當畫面出現曹查理大特寫,我都忍唔住大嗌︰「嘩~~~!渣估呀!!!」呵呵呵

實在太太太有型啦!哈哈...

北夫人 說...

咁你都睇到?!

其實所謂行都唔行呀,好淡啫 :P

(交叉留言遊戲正式開始)

北夫人 說...

>>不過第二張送機,可能花多啲心機

呷哂韻,好過癮!

拍得住「安心食用、融入life中」!

:D

北夫人 說...

莫加 + 美酒 = 怪俠!

呵.呵.呵...

怒火眼睛 說...

樓上位小姐飲大左?

又, 獨酌君, 多謝, 有心. 讓我再好好的孤單孤單吧.

北北 說...

火火...

樓上果位...係應該春天到!!

北夫人 說...

哎吖~咩春天呀?係咪玩下都唔得先 :P


喂,多謝哂你今朝D "call-he cookie" 呀!^3^

Morca 說...

歡迎北將軍光臨寒舍!

逍遙小妹 說...

我都想睇心太野呢~~但沒人陪我去睇,難有共鳴呢~~>_<