2008年5月12日星期一

=3=

近日心神飄泊不定,彌漫著淡淡的憂愁。
也不知是何故,久久亦茫然若失...

正是月有陰晴圓缺,莫非五月梅雨未遇...
一時慼慼,未能釋然?

*****

大家都好像不知 =3= 何解...
維基百科所述 ,此乃 "扭計、嘟嘴" ,亦是我心中的寫照!

因為我係扭計精,以前是,現在也是...

13 則留言:

xiao zhu 說...

好得意呀,原來有咁多,我而家至知咋。

^(00)^ 哈哈,呢個係小豬喎!

Morca 說...

^0^

Hana 說...

來,姐姐抱抱,乖啦!
^.^

Carole 說...

我呢同d fd都以為係kiss咁解
你做咩扭計
咁樣唔乖嫁喎

Morca 說...

花花:
抱抱~

小紅:
嘟嘴係=3=
嘴嘴係>3<
係~我曳曳

北夫人 說...

我覺得 kiss 應該係 ^3^

要笑住(^^)而唔係無奈(==)或者緊閉(><)既眼神架嘛!嘻嘻

Morca 說...

緊閉眼神咁嘴嘴,先夠情深呀!

(=^_^=)

Hana 說...

>我差不多全死...
見到你係c.m度嘅留言,咪嚇我丫?需要人工呼吸嗎?如果你係女人我唔介意幫下手囉!

Carole 說...

hana
morca做咩呢

et

saintvenus 說...

哈哈, 我好有興趣知你扭邊個計囉~
一係老闆, 一係就好親 / 好夭心夭肺0既人~~

Morca 說...

昨日月圓又發作...

Carole 說...

月圓又發作 ---> Wolf!

Morca 說...

花花:
唔好見死不救...

小紅:
呢排我傻咗...
:p

金星:
扭你計好唔好?